Autokasutaja meelespea

AVIS on loonud oma klientide jaoks palju teenuseid, mis teevad auto kasutamise lihtsaks.

Allolevalt tutvustame kõiki võimalusi , mida täna Teile pakume. Täpne nimekiri Teie sõidukiga kaasnevatest teenustest on eraldi sõiduki dokumendikaante vahel.

Palun tutvuge meie teenuste kasutuskirjeldustega, see annab Teile kindlustunde liisingsõiduki kasutamiseks ning juhendab probleemide korral.

Kui Teil tekib mõne teenuse osas küsimusi, siis helistage meile numbril +372 6671 505 või kirjutage teenindus@avis.ee.

Kindlustused

Anname Teie kasutusse sõiduki nii, et sellel on juba Avise poolt peale tellitud liiklus- ja kaskokindlustus. Mõlemate kindlustuste kehtivuspiirkond on Euroopa, väljaarvatud Ukraina, Valgevene ja Venemaa.

Liikluskindlustuse poliis on sõiduki dokumentide vahel, kaskokindlustusega poliisi ei kaasne.

Kui liikluskindlustus tagab probleemivaba kahjukäsitluse avariis teise sõidukiga (olete kannatanu) ning korvab objekti kahju, millele olete otsa sõitnud (näiteks tagurdate autoga kogemata vastu elektriposti), siis kaskokindlustus kaitseb ka juhtudel, kui sõiduk:

  • peaks kannatada saama tulekahjus;
  • langeb vandaalide ohvriks;
  • ärandatakse, varastatakse või röövitakse;
  • saab klaasivigastuse (kaitstud 1 klaasiring aastas ilma põhiomavastutuseta);
  • on saanud vigastusi nii, et Te pole tähelegi pannud (mõnes parklas näiteks);
  • oli põhjustaja liiklusavariis teise sõidukiga.

Kaskojuhtumi puhul rakendub omavastutus, mille suurus on sätestatud täisteenusliisingu lepingu esilehel.

Kindlasti tutvuge ka detailsete tingimustega, mis on antud Teile lisaks käesolevale meelespeale.

Oluline teada!

Hoidke alati sõiduki võtmed ja dokumendid endaga kaasas. Ärge jätke väärtuslikke esemeid nähtavale, samuti erinevate seadmete laadijaid, kui lahkute sõiduki juurest. Varastatud esemeid kindlustus ei korva ning purustatud aken teeb auto sisemusele ja kerele vigastusi, mille likvideerimine on Teile kulukam (vargusomavastutus vastavalt täisteenusliisingu lepingule).

Kindlustusjuhtumite käsitlemine

112 telefonil tuleb helistada ja kohale kutsuda abi, kui:

  • avariis on kannatanuid;
  • on oht inimeste elule või tervisele;
  • kui on oht loodusele;
  • kui liiklusõnnetuse osapooled ei saa kokkuleppele süülisuses.

AVIS aitab ja nõustab 24H telefonil +372 667 1505, kindlasti aga:

  • tuleme kohale sündmuspaigale olenemata kellaajast;
  • toimetame sõiduki sündmuskohalt ära, kui edasisõit ei ole võimalik;
  • korraldame sõiduki remondi;
  • aitame dokumentide vormistamisel;
  • aitame suhtlemisel teiste kindlustusseltside

E-posti aadressile teenindus@avis.ee tuleb esimesel võimalusel teade saata ükskõik millisest juhtumist sõidukiga. Seejärel võtab Teiega ühendust meie kahjukäsitleja, kes korraldab kogu asjaajamise.

Ööpäevaringne kliendiabi

Pakume 24H konsultatsiooni telefonil +372 667 1505 kõikides sõiduki kasutamisega ilmnevates küsimustes. Vajadusel korraldame transpordi remondikohta. Abistame, kui näiteks:

  • ilmneb tehniline rike;
  • kütus saab ootamatult otsa;
  • rehv puruneb;
  • aku on tühi

Tehnohoolduste ja remontide korraldamine

Kui sõiduk nõuab hooldust või on vaja toimetada sõiduk remondikohta, siis helistage meie 24H numbrile +372 667 1505. Organiseerime sõiduki remondi/hoolduse vastavalt valmistajatehase nõuetele.

Arvete administreerimine

Kogu arveldus, mis puudutab Teie sõidukile teostatud töid, käib läbi AVISe. See tähendab, et:

  • kohapeal tasumise vajadus puudub;
  • meie kontrollime arve sisu ja teostatud tööde korrektsust;
  • väljastame iga kuu ühe koondarve sõiduki

Auto tagastamine lepinguperioodi lõppedes

Lepingu lõppedes kohustute tagastama sõiduki meile samas seisukorras ja komplektsuses, milles see oli üleandmise ajal, arvestades loomulikku kulumist. Tagastamisel peab sõiduki seisukord, sealhulgas rehvide seisukord, vastama liiklusalastes õigusaktides sätestatud nõuetele.

Tagastamisel lähtutakse Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) Sõiduki loomulik ja ebaloomulik kulumine juhendist.

Palume Teil sõidukit kasutada heaperemehelikult ning pidada kinni hooldusvälbast, et säiliks tootjatehase garantii. Peske regulaarselt oma sõidukit ja kontrollige visuaalselt kere seisukorda.

Tehniliste rikete või muude puuduste süvenemise vältimiseks helistage pärast nende avastamist kohe AVISe 24H teenindusnumbrile +372 667 1505.

Ökonoomse sõidu meelespea

  • Kontrollides regulaarselt rehvirõhku säästate kütusekuludelt ja hoiate loodust.
  • Tuuletakistus mõjutab normaaltingimustes enim sõiduki kütusekulu. Soovitame katuseraamid   ja -boksid demonteerida, kui neid pole igapäevaselt vaja kasutada – hoiate kütusekuludelt kokku kuni 25%.
  • Eemaldage pagasiruumist ja salongist mittevajalikud lisaraskused.
  • Planeerige sõite ja hinnake liiklusolukorda – ettenägelik sõidustiil (vähem kiirendusi/pidurdusi) hoiab kokku kütust ja suurendab ohutust.
  • Konditsioneer, istmesoojendus, klaasisoojendus jms. kulutavad kütust – vajaduse puudumisel lülitage need välja.
  • Konditsioneeri tuleb vähemalt kord nädalas aga lühiajaliselt sisse lülitada tehniliste rikete vältimiseks.

Sõiduki kasutamise meelespea

  • Soovitame kord kuus kontrollida rehvide seisukorda – ebaühtlase kulumise põhjuseks võivad olla puudused veermikus.
  • Soovitame klaasipesuvedelikku lisades kontrollida ka õli ja jahutusvedeliku kogust.
  • Soovitame aeg-ajalt kasutada sõidukit kõrgematel pööretel. Kaasaegsed diiselmootorid kasutavad tervisele ohtlike tahmaosakeste vähendamiseks tahmafiltrit ning kõrgemad pöörded säästavad seda ning tagavad madalama kütusekulu.

Täname, et leidsite aega tutvuda autokasutaja meelespeaga ning soovime Teile mugavat auto kasutamist!

 Kõiki täisteenusliisingu teenuseid saate:

 

  • lisada kehtivasse täisteenusliisingu lepingusse igal ajahetkel. Selleks palun kirjutage meile liising@avis.ee või helistage numbril +372 667 1505.

 

  • tellida vastavalt kehtivale hinnakirjale ka ühekaupa. Selleks palun kirjutage meile teenindus@avis.ee või helistage numbril +372 677 1505.