Avis autopargi haldus – mis see on ja miks sa peaksid selle kasuks otsustama?

Avis täisteenusliising aitab säästa sinu aega ja raha. Täna tutvustame veel ühte viisi, mis auto omaniku elu oluliselt muretumaks muudab – autopargi haldus.

“Fleet Management ehk autopargi haldusteenus on oma olemuselt justkui täisteenusliising, kuid ühe erinevusega – see ei pea sisaldama finantseeringut, võib valida ainult teenuste osutamise kliendi vabal valikul ” räägib Avis Eesti liisinguosakonna juht Olgert Tamm. “Võtame kõik teie autoga seonduva enda kanda, alates rehvivahetusest kuni hooldusteni välja.”

Sellest, kellele see mugavusteenus mõeldud on, räägib Tamm nüüd lähemalt. 

Mõeldud nii era- kui äriklientidele 

Autopargi haldus on mõeldud inimestele, kel juba meelepärane neljarattaline on olemas, kuid kes soovivad auto ülalpidamisega seonduva mugavalt delegeerida. 

See sobib hästi näiteks kiire elutempoga eraisikule või ettevõtjale kel autopargi haldamise osa üle pea kasvamas. Või neile, kes lihtsalt soovivad oma aega, näiteks ülevaatuspunktis ootamise asemel kuhugi mujale suunata,” viitab Tamm sellele, et teenus sobib nii era- kui äriklientidele. “Kui sa ei soovi hallata auto hooldusi, rehvivahetusi, siis see teenus ongi sinule mõeldud.

Sarnaselt täisteenusliisinguga saavad Avise kliendid autopargi haldust kasutades osa ka erinevatest hinnasoodustustest. “Meil on rohkelt koostööpartnereid, kellega kokkulepitud allahindlusi meeleldi oma klientidega jagame,” täpsustab Tamm ja lisab, et muuhulgas kehtivad klientidele ka pesula- ja kütusesoodustused. 

Olgu üks või sada autot 

Autopargi haldus võib esmapilgul tunduda teenusena, mis on mõeldud vaid suuremale autopargile, kuid Avises see nii ei ole. “Enamik ettevõtteid pakuvad sellist teenust alates kümnest autost, kuid meie pakume seda kasvõi ühele autole,” märgib ta ja lisab, et nende teada on nad Eestis ainsad, kes seda sellisel kujul pakuvad.“Täisteenusliisingus on meil täna kliente ühe autoga lepingus, miks mitte ka haldust pakkuda ühele?”

Tamm lisab, et ühest vastust küsimusele, kellele selline teenus kõige rohkem sobib, ei ole. Ta toob näiteks arsti ametit pidava isiku, kel võib olla nii palju tööd, et tal ei tule mõttessegi, kas sõidukil on rehvid õigeaegselt vahetatud või mitte. Rehvijäägi ning vanuse kontrollimisest rääkimata. “Fleet Management võtab aga selle ja mitmed teisedki mured üldse ära,” räägib Tamm.

Autopargi haldusteenus sobib nii välja ostetud sõidukite, kui ka liisingus olevate sõidukite omanikele.

Digilahendused aitavad 

Sattudes autoga õnnetusse, on sul suure tõenäosusega stress laes ja küsimusi palju. 

Nii täisteenusliisingu kui autopargi haldusteenusega tuleb kaasa(kui klient selle teenuse paketti soovib valida) Avise 24/7 toimiv autoabi – ja soovi korral toimub kogu protsess digitaalselt. “Klient saab digitaalselt puksiiri tellida ja näeb kaardilt, kui kaugel puksiirijuht asub – sama mugav nagu äpitakso tellimine,” tutvustab Tamm. Teenus toimib nii Eestis kui mujal Euroopas. 

Digilahendused on abiks ka siis, kui parklas juhtus pisike “kriipimine”. Saad helistada Avise infotelefonile ning teha valiku, misjärel saabub sõnumiga kahjujuhtumi vorm, kus saab kirjeldada juhtumit ning pilte juurde lisada. Sellega hoiate kokku ligi 75 protsenti oma ajast. 

Ka edasine info seoses kahjujuhtumiga tuleb kliendi telefonile. Edastatakse info nii varuosade saabumise kui võimaliku remondiaja kohta.

Sky is the limit 

Avis hindab pikaajalisi kliendisuhteid ja kõigile leitakse personaalne lahendus. Saad Fleet Management paketti valida need teenused, mida just sina soovid. Kasvõi ühe teenuse kaupa korraga.

Kas soovid, et Avis tegeleks paar korda aastas rehvivahetusega? Või hoopis et sinu neljarattaline oleks alati hooldatud, kehtiva ülevaatuse ja hooajale vastavate rehvidega? Sina otsustad!

Kas teadsid, et autopargi haldusteenus aitab sul hoida aastas seitse päeva kokku ja viieaastase perioodi puhul lausa viis nädalat?